تبلیغات
آموزش کسب و کار الکترونیکی،تجارت الکترونیکی، بازاریابی مجازی اینترنتیآموزش کسب و کار الکترونیکی

نویسندگان
جستجوی گوگل



در این وب
در كل اینترنت
View Hanieh Ghofrani's profile on LinkedIn



virtual marketingبازاریابی مجازی

5 راه برندها برای توسعه بازاریابی مجازی


پنج راه جدید استفاده از تكنولوژی های نوین برای كسب و كارهای مختلف اشاره شده است:

1. یك تور مجازی راه بیندازید.

فرضیات خود را به طور آنلاین انتقال دهید و برای مشتریان فرصت كشف و بازدید از وبسایت خود را به وجود آورید. تعامل، آن ها را تا ابد جذب خود نگه می دارد و مشوقی برای بازدید آن ها در زندگی واقعی خواهد بود. تورهای مجازی می توانند با انواع مختلف كسب و كارها از هتل ها و رستوران ها گرفته تا فروشگاه ها و تالارها، مدارس و آموزشگاه ها. یك عكس دو بعدی بی حركت فقط برای مدت كوتاهی كاربران را به سوی خود جذب می كند. همه چیز باید 3D و تعاملی باشد.

2. كیفیت تور مجازی خود را با افزودن یك لایه تعا ملی بالا ببریدfhchvdhfdf

خدمات نرم افزاری جدید نظیر "TourDash"، با اطلاعات، نقاط قابل كلیك، انیمیشن ها، ویدئوها و غیره یك لایه را به تور مجازی شما می افزایند. به این ترتیب به بازدید كنندگان مجازی خود اجازه می دهید تا از طریق تعامل با تورتان، فرصت شرح جزئیات بیشتر درباره محصولات و خدمات را به شما و در نتیجه هدایت آن ها به سوی خرید را فراهم كنند. برای مثال یك بازدید كننده می تواند با كلیك كردن بر روی تخت در یك اتاق هتل به صفحه رزرو آن اتاق خاص وارد شود. در ادامه امكان كلیك كردن بر روی منو واقع بر روی میز رستوران و مشاهده غذاهای خاص هفته ای كه در آن هستیم، وجود دارد.

3. به عكاسی 360 درجه ای از یك محصول فكر كنید.


تماشای یك گالری از تصاویر مختلف یك كفش از زوایای مختلف جایگزینی ضعیف برای در دست گرفتن آن به شمار می رود. شما می توانید با مشاهده یك عكس 360 درجه ای از یك محصول واقعا آن را تجربه كنید كه البته به كاربران اجازه چرخش تصویر یك محصول بر روی صفحه نمایش را می دهد. این توهم به خصوص زمانی موثر خواهد بود كه تصویرش در یك موبایل لمسی دیده شود. این در حالی است كه 60% از خریداران اینترنتی همین كار را می كنند.
بازاریابی مجازی
4. از یك ویدئوی تبلیغاتی یا امكان چت زنده برای خلق مجدد تصویر مورد علاقه كاربران از خود استفاده كنید.

كاربران از كسب و كارهایی كه خدمات رسانی به مشتری را به یك وبسایت یا سیستم تلفنی محول می كنند، خسته شده اند. آن ها علاقمند به كسب و كار هایی هستند که یك چهره انسانی قابل اعتماد و مفید را معرفی می كنند. برای مثال برقراری یك تماس ویدئویی با یك نیروی پشتیبانی واقعی كه قابلیت كنترل از راه دور ابزار شما برای حل مشكل آن را دارد، جذاب است.

5. به محل های دسترسی به محتوای خود دقت كنید.


فروشگاه آنلاین شما بیش از یك ورودی دارد. محل های تماس با برندها در وبسایت های دیگر، تبلیغات، رسانه های اجتماعی، كتابچه های راهنمای كسب و كارها و فراتر از این ها پراكنده هستند. در حالت ایده آل، یك كاربر باید بتواند تجربه استفاده از محتوای یكسان از همه درگاه ها را داشته باشد. به طور كلی، سرمایه گذاری در زمینه تولید محتوا، كار را برای شما سخت تر می كند. برای مثال، درصورت پیروی از توصیه شماره 1، تور مجازی تان را نیز باید در صفحه فیسبوك خود نیز بگنجانید.



طبقه بندی: بازاریابی مجازی،  بازاریابی اینترنتی،  بازاریابی مجازی Virtual Marketing، 
برچسب ها: بازاریابی مجازی، virtual marketing،  
[ دوشنبه 9 آذر 1394 ] [ 02:59 ب.ظ ] [ هانیه غفرانی ]
.: Weblog Themes By Ebusinesscenter :.

آخرین مطالب
لیست آخرین مطالب
موضوعات
لینک های مفید
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :