تبلیغات
آموزش کسب و کار الکترونیکی،کسب و کار اینترنتی،سئو و بهینه سازی سایت، بازاریابی مجازی اینترنتی-هانیه غفرانی - مطالب تیر 1394
منوی اصلی
آموزش کسب و کار الکترونیکی،کسب و کار اینترنتی،سئو و بهینه سازی سایت، بازاریابی مجازی اینترنتی-هانیه غفرانی
آموزش کسب و کار الکترونیکی,تجارت الکترونیکی،E-BUSINESS، بهینه سازی سایت،سئو
  • هانیه غفرانی چهارشنبه 31 تیر 1394 11:55 ب.ظ نظرات ()



    سیستم همکاری در فروش یکی از ساده ترین و در دسترس ترین روش ها برای درآمدزایی یک وب سایت یا یک وبلاگ است و به همین دلیل هم بسیاری از صاحبان وب سایت ها و وبلاگ ها به این طریق برای کسب درآمد اقدام می کنند. 


    سیستم همکاری در فروش روشی بسیار ساده برای کسب درآمد است و صاحب یک وب سایت یا وبلاگ با استفاده از این روش نیازی به تهیه کالا، سرمایه، انجام امور انبار، درگیری های صنفی و اداری و … ندارد و به این ترتیب به راحتی می تواند بدون دردسر یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کند و حتی نیازی نیست نگران کارهای فنی و برنامه نویسی آن باشد فقط باید یک سری کد را در صفحات وب سایت خود قرار دهد تا تبلیغات مربوط به کالای مورد نظر برای بازدید کنندگان نمایش داده شود و صاحب وب سایت یا وبلاگ از طریق پورسانتی که دریافت می کند کسب درآمد می کند.

    تا این جای کار همه چیز خوب به نظر می رسد به خصوص با تبلیغاتی که سیستم های همکاری در فروش انجام می دهند ظاهرا یک راه ایده آل و ساده در اختیار همگان قرار می گیرد. اما تمام حقیقت این نیست و به دلایلی که خدمت شما عرض خواهم کرد کسب درآمد به این روش عملی است اما ثروتمند شدن و درآمدهای رویایی به روش همکاری در فروش که از آن صحبت می شود  جای تامل بسیار دارد و حتی احتمال متضرر شدن هم وجود دارد.

    اولین مشکل سیستم های مشارکت در فروش این است که شما کالایی را می فروشید که در بسیاری از وب سایت ها و وبلاگ های دیگر هم عرضه می شود به عبارت دیگر اصل طلایی داشتن کالای منحصر به فرد برای کسب درآمد بالا رعایت نمی شود. فروش یک کالا در اینترنت کار ساده ای نیست حال فکرش را بکنید می خواهید کالایی را بفروشید که همه آن را در ویترین خود دارند!

    دیگر این که سیستم های همکاری در فروش اهمیت نمی دهند که بنری که در وب سایت شما به نمایش می گذارند چه تاثیری بر مخاطب شما خواهد گذاشت آیا او را خسته و بیزار می کند، گرافیک بنر با قالب و رنگ های وب سایت شما هم خوانی دارد، همچنین سرعت انیمیشن ها به اندازه ای تند است که باعث سردرگمی و فراری شدن مخاطب می شود.

    پورسانت بالا به معنای سود بالا و در نهایت کالای گران تر برای مشتری است. در این روش کسب درآمد اگر بخواهید سود درخوری به دست آورید چون به غیر از شما گروه های دیگری هم از این کالا سود می برند باید کالا بیش از قیمت واقعیش به فروش برسد و به همین دلیل اقبال کمی به خرید از طریق شما وجود خواهد داشت.

    یکی از کم سودترین کالاها برای همکاری در فروش ، شارژ تلفن همراه است و چون حداقل مبلغی برای پرداخت سود فروشنده تعیین می گردد، معمولا اکثر فروشندگان حتی ذره ای از این مبلغ ناچیز دریافت نمی کنند و فقط برای شرکت های فروشنده شارژ به صورت رایگان تلاش کرده اند. حتی برخی از آن ها برای رسیدن به این سقف بازه زمانی مشخص کرده اند و در صورتی که در مدت مشخصی به سقف مورد نظر دست پیدا نکنید هیچ دستمزدی دریافت نمی کنید و معمولا بیش از 90% وب سایت ها و وبلاگ ها نمی توانند چنین حجم فروشی داشته باشند. باید در حدود یک میلیون شارژ بفروشید تا 10 الی 15 هزار تومان دستمزد دریافت کنید.

    یکی دیگر از مشکلات  روش همکاری در فروش، بد حسابی این شرکت هاست و زمانی متوجه این بد حسابی می شوید که زمان زیادی برای آن ها تلاش کرده اید.


    منبع:YADBEGIR.COM


    آخرین ویرایش: پنجشنبه 1 مرداد 1394 11:48 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • هانیه غفرانی چهارشنبه 31 تیر 1394 11:40 ب.ظ نظرات ()


    اگر شما هم می‌خواهید سهمی از بازار میلیارد دلاری وب را به خود اختصاص دهید، باید حرفی تازه برای گفتن داشته باشید. وقتی فیس‌بوک توسط مارک زاکربرگ راه اندازی شد، چیزی شبیه به آن در وب وجود نداشت او از این راه به ثروت ۱۷.۵ میلیارد دلاری رسده است!

    ناشناسی به نام درو هیوستن روزی به این نتیجه رسید که از راه ایجاد فضای ذخیره‌سازی آنلاین می تواند پول خوبی به دست بیاورد، به همین دلیل Dropbox را ساخت که تنها در سال ۲۰۱۱ موفق شد به درآمد ۲۴۰ میلیون دلاری دست پیدا کند!
    به این ترتیب، می‌توان اینترنت را  به سفره گسترده ای  تعبیر کرد که هر‌کس با کمی خلاقیت و البته دسترسی به امکانات لازم، می‌تواند از آن بهره‌ای ببرد.

    بی تردید کسب درآمد از اینترنت و امکانات لازم جهت این امر در کشور ما بسیار کمتر از کشورهای پیشرفته است، با این حال در ادامه به معرفی روش‌هایی می پردازیم که این روزها بسیاری از کاربران اینترنت را یک‌شبه پولدار کرده است .


    یکی راه‌های خوب برای تبدیل کردن نوشته‌ به پول، بازاریابی Affiliate از طریق برنامه‌هایی مانند Amazon Affiliates است. در این‌گونه بازاریابی، صاحب وبلاگ لینکی از محصولی مشخص را در سایت خود می‌گذارد و هر‌کسی که از طریق این لینک به سایت فروشنده (مثلا آمازون) برود و محصول را بخرد، درصدی از فروش به صاحب وبلاگ خواهد رسید.

    ویدئوی ویروسی بسازید !
    به ویدئوها و کلیپ‌هایی که توسط میلیون‌ها کاربر دیده یا به اشتراک گذاشته شده‌اند ویدئوی ویروسی گفته می شود.

     لازم نیست حتما ویدئوئی که تهیه می کنید کلیپ موسیقی باشد (هر چند این مورد هم خوب جواب می‌دهد)، حتی ویدئوهایی شخصی از فرزند بانمک، حیوان خانگی بازیگوش، رخداد طبیعی شگفت‌انگیز و خلاصه هر چیزی که ممکن است برای همگان جذاب باشد، می‌تواند به ویدئویی ویروسی با ده‌ها میلیون بیننده بدل شود.
    پس از اینکه ویدئویی ویروسی شد، معمولا یوتیوب (YouTube) با صاحب آن تماس می‌گیرد و پیشنهاد شراکت می‌دهد. از این پس ۵۰ درصد درآمد حاصل از آگهی‌هایی که در صفحه‌ مربوط به ویدئو نمایش داده می‌شود، به حساب صاحب ویدئو ریخته خواهد شد. پدر کودکی به نام دیوید ویدئوی بسیار مشهوری به نام «دیوید بعد از دندان‌پزشکی» تهیه کرد که تنها از طریق یوتیوب، ۱۰۰ هزار دلار برایش درآمد داشت!

    فروش وسایل: 
    سایت‌های معروف زیادی وجود دارند که به کاربران امکان می دهند  لوازم شخصی خود را از طریق سایت بفروشند( مانندCraiglist و eBay‌ ) حتما از وجود این سایت‌ها آگاه هستید، اما آیا می‌دانستید با استفاده از این سایت‌ها می‌توان میلیونر شد؟

    سوفیا آموروسو

    خانمی به نام سوفیا آموروسو که اکنون فروشگاه لباس آنلاین معروفی دارد، کار خود را با فروش لباس در eBay شروع کرد. او پس از جمع کردن تعداد زیادی هوادار، سایت شخصی خودش را راه انداخت که اکنون ۱۳۰ میلیون دلار می‌ارزد و پیش‌‌بینی‌ می‌شود درآمد این سایت امسال به ۱۲۸ میلیون دلار برسد! از این‌گونه سایت‌ها که به کاربرانش امکان می‌دهد اجناس گوناگون و حتی دست دوم را بفروشند بسیار زیاد شده است. این‌گونه خدمات می‌تواند برای کسانی که قصد دارند بدون سرمایه‌ زیاد کسب و کار جدیدی راه بیندازند ایده‌آل هستند.

    تبدیل خلاقیت به پول: 
    تقریبا بیشتر کاربران اینترنت محتواهای رسانه‌ای تولید می‌کنند. بر اساس تازه ترین گزارش ها، تخمین زده می‌شود روزانه ۳۷۵ میلیارد عکس دیجیتال گرفته می‌شود و هر دقیقه ۷۲ ساعت ویدئو در یوتیوب آپ‌لود می‌شود! آیا می‌دانستید که می‌توانید از این عکس‌ها پول درآورید؟

     به تازگی سایتی به نام Paya توسط شرکتی به نام T۳Media افتتاح شده است که به کاربرانش امکان می‌دهد تصاویر و ویدئوهای خود را از طریق ۲۵۰ پلتفرم از جمله فیس‌بوک و یوتیوب، در سایت آپلود کنند و به فروش برسانند. محتوا به هر قیمتی که فروخته شود، ۸۰درصد آن متعلق به صاحبش است.

    سایت دیگری به نام Gumroad هست که در آن می‌توانید هر چیزی را که خودتان ساخته‌اید بفروشید، از آهنگ و برنامه رایانه‌ای گرفته تا کتاب. سایت تنها ۵ درصد قیمت فروش را برمی‌دارد و به همین دلیل مکانی ایده‌آل برای تبدیل کردن خلاقیت به پول است.

    هر چیزی را که خودتان ساخته‌اید بفروشید

    وبلاگ‌داری :
    بلاگرهایی زیادی وجود دارند که موفق شده‌اند نوشته‌های خود را به پول تبدیل کنند.

    نخستین گام، ایجاد کردن وبلاگی برای نوشتن درباره‌ موسیقی، فیلم، مد، کسب و کار و خلاصه هر موضوع مورد توجه‌ است. مطالب شما باید آنقدر جذاب باشد که بتواند خوانندگان زیادی را جذب کند و اگر تعداد خوانندگان خیلی زیاد شود، کم کم سر و کله‌ شرکت‌های بزرگ برای خریدن وبلاگ شما پیدا می‌شود. شاید این روش میلیونر شدن به نظرتان عجیب و ناممکن بیاید، اما Johns Wu صاحب Bankaholic.com موفق شد با همین روش، وبلاگ خود را به مبلغ ۱۴.۹ میلیون دلار به شرکت Bankrate‌ بفروشد.


    وبلاگ فنی TechCrunch، مثال خوب دیگری در این زمینه است. شرکت بزرگ AOL این وبلاگ را در سال ۲۰۱۰ به قیمت ۳۰ میلیون دلار از صاحبش خرید تا او را یک‌شبه به میلیونر تبدیل کند.


    آخرین ویرایش: پنجشنبه 1 مرداد 1394 11:48 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • هانیه غفرانی چهارشنبه 31 تیر 1394 10:01 ب.ظ نظرات ()

    با پیوستن به برنامه «Affiliate Marketing» بازاریابی پورسانتی یا سیستم همکاری در فروش، شما به عنوان یک واسط با معرفی محصولات یک شرکت در بازار برای مشتریان بالقوه به وب‌سایت شرکت‌های دیگر می‌توانید کمیسیونی کسب کرده و درآمدزایی کنید. 
    در صورتی که بازدید‌کننده‌ای که شما به این شرکت معرفی کردید خریدی انجام دهد یا برخی دیگر از اقدامات عملی مانند اشتراک در خبرنامه‌ها یا ارائه اطلاعات به شرکت را ارائه کند، میزان معینی کمیسیون دریافت خواهید کرد که برگرفته از فرم وابسته به نتایج به دست آمده است. نقش شما در این فرآیند ایجاد محتواهای اینترنتی جذاب است تا از آن طریق بتوانید طرفداران و علاقه‌مندان شرکت‌های دیگر را جذب کنید. 
    سایت بزرگ آمازون اولین وب‌سایتی بود که سیستم  Affiliate Marketingرا در وب‌سایت خود در سال ۱۹۹۶ ارائه داد و با این کار توانست اسم خود را بر سر زبان‌ها آورد و هزاران هزار تبلیغ‌کننده برای محصولات خودش پیدا کند و در ازای پرداخت پورسانت‌های ناچیز، فروش خود را چندین برابر کند.
    دستورالعمل‌ها
     در این نوع بازاریابی پورسانتی محصولات یا خدماتی را که با زمینه‌های کاری و علایق‌تان مشترک هستند بیابید. برای مثال اگر طراح یک خبرنامه یا وب‌سایت در زمینه خدمات املاک هستید، بیشتر به اطلاعات فروشندگان محصولات، طراحان داخلی، سازندگان یا شرکت‌های مالی ارائه‌دهنده وام توجه کنید و در اینترنت برنامه‌های مناسب زمینه کاری خود را جست‌وجو کنید.
     شرایط و ضوابط برنامه‌های ضروری را که برای برقراری ارتباط و لینک برنامه‌های کاریتان به وب‌سایت‌های دیگر به آن نیازمند هستید به‌خوبی بررسی کنید و آگاهانه تمامی جوانب را در نظر بگیرید. استفاده از بنرهای تبلیغاتی در وب‌سایت یا خبرنامه آنلاین نیز یکی از راه‌های تبلیغاتی کاربردی هستند. در برخی از این برنامه‌ها شما تنها نیازمند قرار دادن لینکی وابسته به وب‌سایت شرکت مورد نظر در محتوای سایت خود هستید. 
     لینک‌های تبلیغاتی را به محتوای آنلاین خود اضافه کنید. طرح خود را بر مبنای این هدف که بازدیدکنندگان احتمالی باکلیک ساده‌ای بتوانند وب‌سایت دیگر شرکت‌ها را بررسی کنند، توسعه دهید. همچنین برای ایجاد ترافیک، افزایش فرصت‌ها، بهره‌وری بیشتر برای کسب کمیسیون در این بازار و بازدید بیشتر سایت‌ خود روزانه مطالب تازه‌ای اضافه کنید. زمان و تلاش بیشتر برای ساخت نوع مناسب برقراری ارتباط منجر به ترافیک درسایت وبه دست آوردن نتیجه بهتر خواهد شد. 
     گزارش‌ها و انتخاب‌های موفقیت آمیز را بررسی کنید و به مقایسه آنها بپردازید. هر یک از لینک‌ها و تبلیغات دارای کدهای تعبیه شده خاصی برای شناسایی منبع و مرجع آنها هستند. شرکت‌های دیگر یا آژانس‌های مستقل با توجه به هر یک از انتخاب‌ها وعملکردها، سوابق و اقدامات کاربران را برای محاسبه کمیسیون مورد نظر جمع آوری می‌کنند.بنابراین با شناسایی محتوای مناسب بیشترین انتخاب‌ها و با تمرکز بر ارتقای تخصص خود در این زمینه، موفقیت خود در این مسیر را تضمین کنید.


    آخرین ویرایش: پنجشنبه 1 مرداد 1394 11:49 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • هانیه غفرانی چهارشنبه 31 تیر 1394 12:58 ق.ظ نظرات ()

    شرکت های بزرگ و کوچک و فروشگاه هایی که میخواهند به کسب و کار خود توسعه دهند و آرزوی افزایش مشتریان خود را دارند چگونه میتوانند مخاطبان خود را بسوی خود جذب کنند ؟

    بازاریابی و تبلیغات اینترنتی اولین و بهترین پیشنهاد متخصصان و کارشناسان در تمام دنیا و بخصوص در کشور های پیشرفته است.

    اولین قدم که طراحی سایت است ، دیگر موضوع جدیدی نیست و همه مدیران در همان شروع فعالیت خود این کار را انجام میدهند .اما باید توجه داشته یاشید که مخاطبان شما از آدرس وب سایت شما خبر ندارند و شما برای باخبرکردنشان باید برنامه ریزی منظمی داشته باشید.

    همچنین بسیار مهم است که وب سایت شما یک نسخه مخصوص موبایل داشته باشد و چه بهتر که یک برنامه اندروید و ios آیفون هم داشته باشید تا مشتریان شما در هر زمان و براحتی بتوانند از خدمات شما استفاده کنند .


    حال برای باخبر کردن مخاطبان باید برنامه های خود را برای بازاریابی و تبلیغات اینترنتی شروع کنید ؛

    جدید ترین روش های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی در دنیا :

    1. تبلیغات بصورت بنر های انیمیشن در چند وب سایت پربازدید که البته هزینه های بالایی هم دارد.

    2. اگر قدرت پرداخت هزینه های سنگین را ندارید میتوانید تبلیغات بنری خود را توسط سایت های تبلیغات کلیکی انجام دهید تا تبلیغات شما با هزینه مورد نظر شما در چندین سایت پربازدید نمایش داده شود ؛ این سیستم تبلیغات در بسیاری از کشور ها توسط شرکت گوگل و با عنوان ( گوگل ادوردز و گوگل ادسنس ) انجام میشود و در ایران توسط شرکت ویرلن انجام میشود.

    3. تبلیغات متنی در سایت های با رنک بالای گوگل . البته حتما توجه داشته باشید که اگر لینک تبلیغات بصورت نوفالو باشد تقریبا هیچ تاثیری ندارد و البته لازم است برای تاثیر گذاری بهتر حداقل یکسال بصورت مسترم ادامه پیدا کند که در این صورت در ارتقاء رتبه سایت شما در نتایج گوگل هم موثر است.

    4. تبلیغات در گوگل قطعا یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی است که متاسفانه در ایران هم از طرف شرکت گوگل و هم از طرف سیستم فیلترینگ ایران تحریم شده است.

    5. تبلیغات در شبکه های اجتماعی نیز یکی از هدفمند ترین و موثر ترین روش های آنلاین مارکتینگ است که متاسفانه همانند تبلیغات گوگل در ایران غیر قابل استفاده است.

    6. تیزرهای تبلیغاتی خلاقانه با نمایش در شبکه های ویدئو آنلاین ، یکی از جدیدترین و بهترین روش ها میباشد که با کمترین هزینه میتواند تاثیرگذاری بسیاری داشته باشد.

    7. ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات بسیار هدفمند که درصورتی که برای بانک ایمیل مخاطبان خود ارسال کنید بسرعت نتایج موثر آن را خواهید دید.

    8. تبلیغات در برنامه های اندروید و ios آیفون برای شرکت هایی که اپلیکیشن موبایل و یا سایت با نسخه مخصوص موبایل دارند ، بهترین روش میباشد.

    9. رپرتاژ آگهی در خبرگزاری ها و سایت های خبری با لنیک به سایت شما میتواند هم از نظر برندسازی و هم از نظر سئو برای سایت شما بسیار مفید باشد.

    10. درج آگهی رایگان لینک دار در سایت های نیازمندیها برای بهینه سازی سایت در نتایج گوگل یکی از روش های سنتی و موثر تبلیغاتی است.

    11. روش جدیدی برای فروش بهتر محصولات فروشگاه های اینترنتی وجود دارد که در اروپا و امریکا توسط سایت آمازون و در ایران توسط فروشگاه اینترنتی ویرلن ارائه میشود ، که در این روش وب سایت آمازون محصولات فروشگاه ها را در سایت خود قرار میدهد و کاربران با کلیک بروی آن به وب سایت اصلی فروشنده لینک میشود و خرید از آنجا انجام میشود.

    12. فروش محصولات و خدمات از طریق سایت تخفیف و خرید گروهی یکی از جدیدترین و کم هزینه ترین روش های تبلیغاتی است که هم اکنون در ایران نیز اجرا میشود.

    13. نکته آخر اینکه ایجاد صفحه در شبکه های اجتماعی ، انجمن ها و وبلاگ ها و بروز رسانی روزانه آن نیز ضروری محسوب میشود.

    آخرین ویرایش: چهارشنبه 31 تیر 1394 01:17 ق.ظ
    ارسال دیدگاه
  • هانیه غفرانی سه شنبه 30 تیر 1394 10:38 ب.ظ نظرات ()

    آموزش کسب و کار الکترونیکی

    یک وب سایت این امکان را فراهم می سازد تا نیازهای مصرف کننده پیگیری شود ، بنابراین صاحب کسب و کار می تواند بر طبق آن تولیدات خود را عرضه کند.

    سطوح مختلف اینترنت امکانی برای کسب و کارهای کوچک می باشد. . .

    کسب و کارهای کوچک در اینترنت به سرعت به زمینه عملکردهای چندملیتی بزرگ دست می یابند و این بعنوان امتیازی برای آنها محسوب می شود. در اینترنت یک کسب و کار کوچک می تواند با شرکتهای بزرگ اعتباری رقابت کند. اما آیا همه کسب و کارها از مزایای آن لاین برخوردار می شوند؟

    در حقیقت بهترین فروش محصولات بصورت الکترونیکی طیف جغرافیای گسترده ای دارد. آنها آیتم های مربوط به کامپیوتر هستند که البته در اینترنت با هزینه کمتری خریداری می شوند ، مواردی که بخصوص در مکانهای دیگر به سختی قرار می گیرند.

     کسب و کار الکترونیکی هزینه های عملکردی را کاهش می دهد زیرا نیازی به تجهیزات ، یا به قول معروف آجر و ملاط و کارمند نیست ، تنها یک وب سایت و شاید یک انبار مرکزی ، گاراژ یا چیزی شبیه آن مورد نیاز است. هزینه های وب سایت آموزش کسب و کار الکترونیکی بسیار متفاوت است ، اما حدود ۲۰$ تا ۱۰۰۰$ می باشد. به دلیل آنکه معاملات تجاری از نظر الکترونیکی حرف اول را می زنند ، نیاز به تعداد زیادی کارمند فروش نیستفروش از طریق اینترنت خطرات ناشی از دزد و آسیب فیزیکی را به حداقل می رساند.کسب و کار اینترنتی درهمه جا در دسترس است ، یعنی در هر زمان که کاربر وارد اینترنت شود. مصرف کنندگان سراسر جهان بصورت آن لاین خریداری می کنند. بعنوان مثال زمانی که ساعت در فرانسه ۱ صبح است ، مشتری می تواند خرید کند. یک کسب و کار آن لاین هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز فعال است. صندوق حساب روز و شب باز است حتی در زمانیکه تاجر یا صاحب کسب و کار الکترونیکی در خواب باشد.

     ●  کسب و کار الکترونیکی ارائه خدمات به مشتری را تقویت می کند.

     یک وب سایت این امکان را فراهم می سازد تا نیازهای مصرف کننده پیگیری شود ، بنابراین صاحب کسب و کار می تواند بر طبق آن تولیدات خود را عرضه کند. یک وب سایت بطور اتوماتیک سفارشات را پیگیری می کند ، برای تشخیص آنکه چه اقلامی از نظر فروش بهتر هستند و چه چیز مورد نیاز است و بیشتر سفارش داده می شود می توان به وب سایت مراجعه کرد.از طریق کسب و کار الکترونیکی می توانید همه چیز را در خصوص کسب و کار به محض ورود به بازار و مغازه بیاموزید. وب سایت این امکان را برای تاجران فراهم می سازد تا در مورد شرکت خود به مشتریان توضیح دهند و معیارهای خود را بیان کنند. بعنوان مثال شرکتی که به فروش ظروف آشپزخانه می پردازد می تواند در کنار آن دستورات آشپزی رایگان ارائه دهد ، یا شرکتی که در حیطه نرم افزار فعالیت دارد می تواند کاربردهای آزمایشی رایگانی عرضه کند.

     

    با مطالعه تاریخچه یک شرکت ، مشتری احساس می کند که با صاحب آن شرکت در ارتباط است. اختصاصی کردن یک شرکت حس وفاداری را در مصرف کننده ایجاد می کند. وب سایت در حقیقت فروش آسان است زیرا از طریق آن تاجران می توانند به راحتی تولیدات خود را به مصرف کننده عرضه کنند.

    آخرین ویرایش: جمعه 6 شهریور 1394 05:07 ب.ظ
    ارسال دیدگاه
تعداد صفحات : 22 1 2 3 4 5 6 7 ...